Hírek

Siófok a Magyar Marketing Fesztiválon

A Siófoki Fürdőegylet - Turisztikai Egyesület és Tourinform iroda munkatársai ismét részt vettek az ország egyik legnagyobb és legrangosabb marketing trendekkel és szakmai újdonságokkal foglalkozó konferenciáján, a VII. Magyar Marketing Fesztiválon. A hetedik alkalommal megrendezett konferencia 2020. január 23-án került megrendezésre a budapesti Lurdy Házban.

Szakmai csapatunk kiemelten fontosnak tartja, hogy a siófoki marketingkommunikációs stratégia felelőseként naprakész legyen a marketing világában felmerülő újdonságokkal és a változó trendekkel kapcsolatban, illetve Siófok számára jövedelmező szakmai kapcsolatokat építsen a konferencián részt vevő szolgáltatókkal, kollégákkal.

A konferencián ezúttal megismerhettük a 2020-as év marketing újdonságait, változásait, azt, hogy mivel lehet 2020-ban elérni a célközönség ingerküszöbét, milyen kommunikációs módszerek, csatornák és eszközök a leghatékonyabbak, amelyek a jövőbeni stratégia mozgatórugóit alkothatják majd.

A rendezvény több mint 25 top előadó és exkluzív szakmai előadást kínált, ahol saját szakmájuk legsikeresebb képviselőitől hallhattunk előadásokat. Az előadások számos olyan területet érintettek, amelyek felhívták figyelmünket több tényezőre is, melyeket a munkánk során nap, mint nap használunk.

Ilyen volt például az Instagram marketing jelentősége, hatékony megoldások, tippek a releváns követők gyűjtését és aktivizálást illetően, a márkaépítés fontossága a rendelkezésre álló eszközök és lehetőségek tekintetében, a Google Ads leghatékonyabb optimalizálási módszerei és a legújabb trendek és azok a hatékony stratégiák és technikák, amelyekkel valóban célt érnek Facebook hirdetéseink. Bemutatták továbbá, mik a tartalom alapú kommunikáció új szempontjai, melyek azok a tudatos tartalomfejlesztési eszközök, amivel minőségi lesz az általunk létrehozott tartalom és kitűnik a médiazajból, milyen hatékony eszközök javasoltak az online marketing stratégia tervezéséhez, és mik működnek a leghatékonyabban a stratégiában való gondolkodásra kiemelt hangsúlyt fektetve. Emellett természetesen az offline marketing eszközök sem elhanyagolhatók, melynek fontosságát statisztikai adatokkal, tapasztalatokkal és esettanulmányokkal mutatták be. Sikersztorikon keresztül kerültek ismertetésre a hatékony, jól optimalizált közösségi média marketinggel elérhető eredmények, és a keresőoptimalizálási (SEO) trendek, melyek a következő években is támogatják az üzletfejlesztést és figyelmeztetnek az ebben rejlő veszélyekre is.

További hírek; fontos információk

Péntek estére  valószínűleg már a család minden tagja túl van egy nehéz és kimerítő héten. Kinek a digitális oktatás, kinek a home office kihívásai nehezítették a napi rutinját, kinek pedig a megszokott munkába járással, de a rendkívüli szabályok, korlátozások betartásával teltek a dolgos hétköznapok.

Miközben szerencsére egyre többen vagyunk, akiknek a munkája lehetővé teszi az otthoni munkát és az iskolás és óvodás gyerekek már lassan 2 hete otthonról tanulnak, az ország nagy része már felelősségteljesen csatlakozott a #maradjotthon kampányhoz. Próbáljuk ezzel minimálisra csökkenteni a lakhelyünk elhagyását, de ez bizony az eddig megszokott életünk, napirendünk átszervezésével jár. Idetartozik az is, hogy nem járunk napi rendszerességgel boltba, a szükséges élelmiszereket átgondoltan vásároljuk meg egy-egy vásárlás alkalmával, hogy minimálisra csökkentsük a kijárás és a találkozások számát.

Információ a koronavírussal kapcsolatos intézkedésekről, bezárásokról valamint programelmaradásokról Siófokon. 

A listát folyamatosan frissítjük és bővítjük! (frissítve 03.26. délután)

Folyamatosan frissülő listánkban a város önkormányzata általi intézkedések és tájékoztatók olvashatók. 

Az egész országban elsődleges cél jelenleg a koronavírus-járvány megfékezése, és hihetetlen példákat láthatunk az emberségre. Mindenki a maga módján segít, vállal át terheket és a rendelkezésére álló eszközök segítségével cselekszik a közösség érdekében.