Hírek

Újabb marketing szakmai elismerés Siófok számára!

November 28-án a Siófoki Fürdőegylet – Turisztikai Egyesület és Tourinform iroda munkatársai a Marketing Diamond Awards díjátadóján vettek részt Budapesten, ahol a marketingkommunikációs szakma legsikeresebb marketing megoldásait értékelte a szakmailag elismert emberekből álló zsűri.

A Marketing Diamond Awards pályázat azért is különleges, mert a marketingtevékenység előkészítését, megvalósítását és eredményességét bemutató pályamunkáinkat a legnagyobb és legsikeresebb magyar marketing ügynökségek és olyan versenyszférában tevékenykedő piacvezető vállalatok vezetői bírálták el, mint a Spar, a Szerencsejáték Zrt., a K&H Bank, a Coca-Cola vagy a Nestlé, ezért az elnyert gyémántok óriási szakmai elismerést jelentenek az Egyesület számára és Siófok marketingkommunikációs stratégiája számára is.

 

A Siófoki Fürdőegylet 6 pályázatot nyújtott be a Magyar Marketing Szövetség által szervezett versenyre, amelyen ezúttal 4 pályázattal sikerült Siófok számára gyémánt díjat hazahozni. Díjazott lett a 2018-as Siófoki Jégkikötő és a Halfesztivál marketingkommunikációs stratégiája, valamint a 2019-es városi marketingkommunikáció alapja, a "Siófoki Élményígéretek" kampány. Gyémánttal jutalmazták a Balatoni Hajózási Zrt.-vel közösen beadott pályázatot is, amely a 2019-es Nemzeti Regatta marketingkommunikációs stratégiáját mutatta be.

 

A rendezvények marketingkommunikációs stratégiáját az esemény alapú aktivációk kategóriában értékelte a zsűri, ahol többek között a releváns célcsoportok személyes bevonását, a személyes márkakontaktus kialakítását, a termékelőnyöket és a pozitív imázs elősegítését vették figyelembe. A "Siófoki Élményígéretek" kampány a tartalommarketing kategóriában indult. A kampányban az év során élményvideókkal és -fotókkal, kreatívokkal és PR cikkekkel céloztuk meg a város célcsoportját, és ösztönöztük őket a Siófokra utazásra online és print felületeken egyaránt. A célcsoport-szegmensek igényeinek pontos meghatározása, a tartalom relevanciája és minősége mind elismerésre került ezzel a díjjal.

 

Köszönjük mindenkinek, aki hozzájárult a nyertes kampányok és rendezvények sikeres és hatékony marketingkommunikációjához! Büszkék vagyunk rá, hogy 2018-ban és 2019-ben is elhoztuk Siófoknak a Marketing Fővárosa címet, és most szakmai fórumon öregbíthettük Siófok hírnevét, és egyre szélesebb körben bizonyíthatjuk, hogy itt kezdődik a Balaton!

További hírek; fontos információk

Január utolsó hétvégéje a farsang jegyében telik Siófokon. Január 25-én és 26-án rendezik meg a III. Toros Partyt kolbásztöltőversennyel, hagyományőrző programokkal, vásárral, mohácsi busókkal és sok-sok farsangi finomsággal. Január 26-án pedig a Balatuning Egyesület is megtartja idei első közösségi sportprogramját, a néphagyományok előtt is tisztelgő Maszka Run & Asszonyfarsangot.

Siófok ismét első helyet szerzett a Programturizmus.hu oldalának toplistáján a legnépszerűbb városok versenyében. A több mint 8.4 millió felhasználóval és 40 millió feletti oldalmegtekintéssel büszkélkedő programinformációs oldal szerkesztői a 2019-es év statisztikái alapján rangsorokat állítottak össze a legnépszerűbb programokról, településekről és rendezvényhelyszínekről.

2019-ben a már megszokott, változatos programokon túl számos új élménnyel várt mindenkit Siófok. Még több lehetőség nyílt az aktív kikapcsolódásra, emellett új gasztrofesztivállal is gazdagodott az őszi kínálat. A cél 2020-ban is az, hogy egész évben változatos élményeket kínáljon a város, ezáltal a balatoni programkínálatot is színesítve.

Hosszú és türelemmel viselt betegség után életének 97. évében elhunyt Varga Imre szobrászművész. A művésztől 2020. január 8-á11 órakor búcsúzunk a siófoki Szépvölgyi utcai temető ravatalozójában.

Érdemes Siófokon indítani 2020-at, hiszen januárban is számos élményt tartogat a város minden korosztály számára. Lesz Farsangi Toros Party, Szauna Show-val egybekötött Országos Szaunamester Bajnokság, nyitva áll a Siófoki Jégkikötő és még Kajlát is meg lehet a városban keresni.