Hírek

Siófok a Marketing Summiton

A Siófoki Fürdőegylet – Turisztikai Egyesület marketinges csapata a november 14-16. között részt vett a 29. Országos Marketing Konferencián, a Marketing Summiton. A háromnapos előadássorozaton hallhattunk a 2018-ban lezajlott sikeres és sikertelen marketingkommunikációs kampányokról, tapasztalatokról, illetve természetesen megismerkedtünk a 2019-es marketingtrendekkel is.

A konferencia szervezői különös hangsúlyt fektettek a social media felületekre, a Facebookra, az Instagramra, a YouTube-ra, és ezekben a felületekben rejlő hirdetési lehetőségekre, de természetesen kiemelt helyet kapott a Google sokoldalú termékpalettája is, köztük a hirdetéskezelő, a Google Ads.
Az első napon szó esett a Marketing IQ-ról, majd a WMN alapító-főszerkesztője, D. Tóth Kriszta beszélt a brandaktivizációról, márkázott tartalomról és vizuális storytellingről.  A nap folyamán olyan marketinggel foglalkozó ügynökségek előadásait hallhattuk, mint a Pattern Digital, a SpringTab, vagy az RG Stúdió.  Rengeteget tanultunk a content multiplication eszközéről, a tartalomgyártásról, az intelligens piackutatásról, és az influencer kampányok titkáról. Megtudhattuk, hogy az adatvezérelt marketing különösen fontos a digitális világban, a hatékonyság és a kockázatcsökkentés mellett pedig a valódi értékteremtésre is ügyelni kell. Arról is szó esett, hogy a mesterséges intelligencia és a marketing kapcsolata különösen érdekes témakör lesz a közeljövőben. A kerekasztal beszélgetések során betekintést nyertünk a gyógyszeripar, az FMCG szektor és a pénzintézetek marketing kihívásaiba is, ahol rengeteg hasznos információval gazdagodtunk.

A második nap Magyarország TOP 50 legsikeresebb marketing- és kommunikációs vezetőjének előadásaival és eszmecseréivel folytatódott. Hasznos esettanulmányokat hallhattunk a szakma elismert képviselőitől, rengeteg új ötletre inspirálta csapatunkat a sok érdekes előadás. Olyan kampányok hátterébe nyertünk betekintést, mint a Hell energiaital együttműködése Bruce Willisszel, a Borsodi Diósgyőr szponzorációja, a Spar egészséges életmódot népszerűsítő kampánya, vagy a Lego és a Rossman influencer együttműködései. Megismerhettük tehát a sikeres kampányok összetevőit, és friss hozzáállással, új eszközökkel, rengeteg eredeti és ígéretes kampányötlettel zártuk ezt a napot.

Végül a Digital MasterClass keretében megismerhettük a 2019-ben megkerülhetetlen technológiai folyamatokat. Csapatunk ez idáig is naprakésznek bizonyult a digitális trendek terén, de célunk az állandó tanulás, ezért nagy örömmel vettünk részt a harmadik napon, amelynek fókuszában a digitális marketingstratégia tervezés állt. A Reprise Digital, a Hinora Group, a Reputation.hu és a The Pitch ügynökségek munkatársaitól teljes körű tájékoztatást kaptunk a Google Ads újdonságairól, a kreatív hirdetések 2019-es trendjeiről, a legjobb Facebook és Instagram megoldásokról, a keresőoptimalizálásról, a tartalommarketingről és az online brandépítésről, melyeket nagy lelkesedéssel építünk bele mindennapjainkba a Siófoki Fürdőegylet munkája során.

A három nap alatt a marketing és a kommunikáció szakma legjelesebb képviselői megerősítették bennünk azt a gondolatot, hogy 2019-ben is egyre nagyobb hangsúlyt kell fektetnünk a digitális marketingre. A közösségi média elengedhetetlen csatornája a marketingkommunikációnak, a Facebook, az Instagram és a YouTube kikerülhetetlen eszközei az eredményes munkának, ahogyan a Google széles termékkínálatát – főleg a Google Ads eszközt – is kifejezetten érdemes hasznosítani, hiszen a 2019-es trendek azt mutatják, hogy ezekben van a siker kulcsa. Ezek mellett az olyan technikai újdonságok is egyre nagyobb teret hódítanak, mint a virtuális- vagy a kiterjesztett valóság eszközei, így ez az irány is szem előtt tartandó. A Siófoki Fürdőegylet munkatársaiként tehát határozottan haladunk tovább a kijelölt úton, kiegészülve a konferencián megszerzett hasznos tudással, melyből egyesületünk tagjainak és Siófok városának is elismerést és előnyt kovácsolhatunk versenytársaikkal szemben.

 

(kreatív: Magyar Marketing Szövetség Facebook oldala)

További hírek; fontos információk

A négy napos ünnep alatt is rengeteg élményt kínál Siófok: ingyenes családi fesztivál a Fő téren, aktív kikapcsolódás, hajózás és további remek programlehetőségek várnak Benneteket! Szép napsütéses időre számíthatunk az ünnepek alatt, látogassatok el Ti is Siófokra, hiszen itt kezdődik a Balaton!

Siófokon a sonka és a locsolkodás mellett más ünnepi hagyomány is várja a kikapcsolódásra vágyó családokat a négynapos hétvége alatt, hiszen idén is húsvétkor kezdődik a balatoni hajózási szezon. Az első menetrendszerinti hajók mellett különleges sétahajójáratokon is lehet majd utazni, és most először Gyerekhajó is indul Siófokról.

Siófok adott otthont az I. Országos Városmarketing Konferenciának április 15-én, hétfőn. A Magyar Marketing Szövetség hagyományteremtő céllal indította útjára a rendezvényt a Siófoki Fürdőegylet – Turisztikai Egyesülettel karöltve. A konferencia igazi balatoni környezetben zajlott, a Hotel Yacht Wellness & Business Siófok panorámás rendezvénytermében.

Hamarosan itt a strandszezon, és ha már most azon gondolkozol, hol dolgozz a nyáron, ne keress tovább! 

Idén is izgalmas programokkal várja a családokat Siófok a húsvéti négynapos ünnep alatt. A város jelképének számító Víztorony mellett nagypéntektől egészen húsvéthétfőig zajlik a népszerű Húsvéti Nyuladalom, ahol a gyerekeket ünnepi játékok és kézműves programok, a felnőtteket pedig koncertek várják. Vasárnap pedig elrajtol a IV. Tojás- és Nyúlfutam, amelyre idén is több száz résztvevőt várnak a szervezők.