Hírek

Siófok a Marketing Summiton

A Siófoki Fürdőegylet – Turisztikai Egyesület marketinges csapata a november 14-16. között részt vett a 29. Országos Marketing Konferencián, a Marketing Summiton. A háromnapos előadássorozaton hallhattunk a 2018-ban lezajlott sikeres és sikertelen marketingkommunikációs kampányokról, tapasztalatokról, illetve természetesen megismerkedtünk a 2019-es marketingtrendekkel is.

A konferencia szervezői különös hangsúlyt fektettek a social media felületekre, a Facebookra, az Instagramra, a YouTube-ra, és ezekben a felületekben rejlő hirdetési lehetőségekre, de természetesen kiemelt helyet kapott a Google sokoldalú termékpalettája is, köztük a hirdetéskezelő, a Google Ads.
Az első napon szó esett a Marketing IQ-ról, majd a WMN alapító-főszerkesztője, D. Tóth Kriszta beszélt a brandaktivizációról, márkázott tartalomról és vizuális storytellingről.  A nap folyamán olyan marketinggel foglalkozó ügynökségek előadásait hallhattuk, mint a Pattern Digital, a SpringTab, vagy az RG Stúdió.  Rengeteget tanultunk a content multiplication eszközéről, a tartalomgyártásról, az intelligens piackutatásról, és az influencer kampányok titkáról. Megtudhattuk, hogy az adatvezérelt marketing különösen fontos a digitális világban, a hatékonyság és a kockázatcsökkentés mellett pedig a valódi értékteremtésre is ügyelni kell. Arról is szó esett, hogy a mesterséges intelligencia és a marketing kapcsolata különösen érdekes témakör lesz a közeljövőben. A kerekasztal beszélgetések során betekintést nyertünk a gyógyszeripar, az FMCG szektor és a pénzintézetek marketing kihívásaiba is, ahol rengeteg hasznos információval gazdagodtunk.

A második nap Magyarország TOP 50 legsikeresebb marketing- és kommunikációs vezetőjének előadásaival és eszmecseréivel folytatódott. Hasznos esettanulmányokat hallhattunk a szakma elismert képviselőitől, rengeteg új ötletre inspirálta csapatunkat a sok érdekes előadás. Olyan kampányok hátterébe nyertünk betekintést, mint a Hell energiaital együttműködése Bruce Willisszel, a Borsodi Diósgyőr szponzorációja, a Spar egészséges életmódot népszerűsítő kampánya, vagy a Lego és a Rossman influencer együttműködései. Megismerhettük tehát a sikeres kampányok összetevőit, és friss hozzáállással, új eszközökkel, rengeteg eredeti és ígéretes kampányötlettel zártuk ezt a napot.

Végül a Digital MasterClass keretében megismerhettük a 2019-ben megkerülhetetlen technológiai folyamatokat. Csapatunk ez idáig is naprakésznek bizonyult a digitális trendek terén, de célunk az állandó tanulás, ezért nagy örömmel vettünk részt a harmadik napon, amelynek fókuszában a digitális marketingstratégia tervezés állt. A Reprise Digital, a Hinora Group, a Reputation.hu és a The Pitch ügynökségek munkatársaitól teljes körű tájékoztatást kaptunk a Google Ads újdonságairól, a kreatív hirdetések 2019-es trendjeiről, a legjobb Facebook és Instagram megoldásokról, a keresőoptimalizálásról, a tartalommarketingről és az online brandépítésről, melyeket nagy lelkesedéssel építünk bele mindennapjainkba a Siófoki Fürdőegylet munkája során.

A három nap alatt a marketing és a kommunikáció szakma legjelesebb képviselői megerősítették bennünk azt a gondolatot, hogy 2019-ben is egyre nagyobb hangsúlyt kell fektetnünk a digitális marketingre. A közösségi média elengedhetetlen csatornája a marketingkommunikációnak, a Facebook, az Instagram és a YouTube kikerülhetetlen eszközei az eredményes munkának, ahogyan a Google széles termékkínálatát – főleg a Google Ads eszközt – is kifejezetten érdemes hasznosítani, hiszen a 2019-es trendek azt mutatják, hogy ezekben van a siker kulcsa. Ezek mellett az olyan technikai újdonságok is egyre nagyobb teret hódítanak, mint a virtuális- vagy a kiterjesztett valóság eszközei, így ez az irány is szem előtt tartandó. A Siófoki Fürdőegylet munkatársaiként tehát határozottan haladunk tovább a kijelölt úton, kiegészülve a konferencián megszerzett hasznos tudással, melyből egyesületünk tagjainak és Siófok városának is elismerést és előnyt kovácsolhatunk versenytársaikkal szemben.

 

(kreatív: Magyar Marketing Szövetség Facebook oldala)

További hírek; fontos információk

Elérkeztünk Siófok jubileumi évének utolsó hónapjához. Tizenegy eseménydús hónapon keresztül ünnepeltük Siófok várossá válásának 50. évfordulóját.  A már széles körben ismert nagyrendezvények is ünnepélyesebb hangulatba öltöztek, minden a kerek évforduló körül forgott, és méltó módon ünnepelhettük a várost. Természetesen az 50. év tiszteletére számos egyéb programmal is gazdagodott Siófok eseménynaptára. De mit várhatunk a decembertől és az elkövetkező téltől?

A várossá avatásának 50. évfordulóját ünneplő Siófokon az év utolsó hónapjára is rengeteg program jutott. A karácsonyi hangulatról a minden nap nyitva tartó adventi vásár gondoskodik, idén először a Mikulás motorral is megérkezik a városba, a két ünnep között ingyenes puncsfesztivál lesz a Fő téren, 2018-at pedig hatalmas partival és sztárfellépőkkel búcsúztatja Siófok.

Siófok 2018-ban ünnepli várossá válásának 50. évfordulóját. Ennek apropóján álmodta meg a Siófoki Fürdőegylet Turisztikai Egyesület(azaz a Hello Siófok) csapata a Siófokot bemutató Városkönyvet. 

Különleges városnapi és születésnapi ajándékot kapott Siófok: az Év Turisztikai Települése versenyben Hajdúszoboszló és Eger mellett a legvonzóbb turisztikai célponttá választották a vendégek a várossá alapításának 50. évfordulóját ünneplő települést.

Az év utolsó hónapjához értünk, így 2018-tól lassan búcsúzunk, de a változatos siófoki programoktól biztosan nem! Egészen karácsonyig várja a látogatókat az Aranycsengő Adventi Vásár a hangulatosan kivilágított Fő téren. December 6-án természetesen a Mikulás is ellátogat Siófokra, és a város több pontján várja majd a gyerekeket. Adni jobb, mint kapni, ezt az érzést pedig több siófoki jótékonysági vásáron és előadáson is megtapasztalhatjuk. December utolsó napjaiban mindenkit vár az Évzáró Puncs Party és a BUÉK Siófok Szilveszteri Party a Fő téren hogy együtt búcsúzzunk 2018-tól és köszöntsük 2019-et mivel az új évben is itt kezdődik a Balaton.