Hírek

Tartsuk fenn a családok érdeklődését!

Ingyenes megjelenési lehetőséggel és marketingtanácsokkal szeretné segíteni a turisztikai létesítményeket, programgazdákat, múzeumokat, TDM-szervezeteket, fürdőket a KidsOasis családbarát szállodai minősítési rendszer.


Felajánlják a szolgáltatók számára, hogy megjelenjenek a KidsOasis Utazik a család magazin oldalán.

Gyetvainé Zováth Anikó ügyvezető azt is javasolja, hogy a turisztikai szereplők használják fel ezt az időszakot arra, hogy megújuljanak, új dolgokat készítsenek elő, tanuljanak. És úgy kommunikáljanak, mintha most készülnétek a nyitására, mint amikor a pre-opening időszakban az érdeklődést szeretnék felkelteni.

Az előttünk álló időszakra az alábbi javaslatokat teszi a KidsOasis:

1. Adjunk a szülőknek játékötleteket!

A szülők otthon vannak a gyermekeikkel, segítséget jelent nekik, ha kinti és benti játékötleteket, barkácstippeket adunk nekik.

2. Mi történik a bezárt falak mögött?

Bezárt a szálláshely, de a falakon belül van élet. Megmutathatják mindezt képes írásokban, videókban!

3. Mit lehet csinálni a környéken?

Érdemes bemutatni a környék látnivalóit, természeti értékeit, múzeumait, játszótereit, melyeket családdal is jó program felkeresni!

4. Kérjünk értékeléseket, véleményeket!

Kérjük meg e-mailben, vagy posztban az elmúlt évben ott járt vendégeket, hogy értékeljék a helyet a Google-ön, Facebookon vagy Tripadvisoron! Ha van vendégkönyv, be lehet fotózni, ki lehet posztolni.

5. Játszani mindenki szeret!

Készíteni lehet online rejtvényeket, meg lehet szavaztatni egy-egy ötletről az olvasókat. Indítsunk nyereményjátékot, kérjük meg, hogy osszák meg a helyszínen készült fotókat, emlékeket!

A KidsOasis tanácsai bővebben itt olvashatók.

 

forrás: turizmus.com

További hírek; fontos információk

A facebook.com/hellosiofok oldalon közzétett nyereményjáték szabályzata.

2020 nyara az elmúlt évekhez képest történelmi számokkal vonul majd be a turisztikai ágazat emlékezetébe. Soha nem látott csúcson a belföldi utazók és vendégéjszakák száma, ugyanakkor a fővárosi szálláshelyek továbbra is mélyrepülésben.

Meglepő adatok derültek ki a digitális forgalomfigyelésen alapuló LocSight elemzéséből: egy hónapnál is többet töltött idén a Balatonon a látogatók 28%-a. Természetesen köztük jelentős számban voltak azok, akik saját ingatlannal rendelkeznek a tónál.

Véget ért a szünidő, a nyár folyamán együttesen több száz pecsétet osztottak ki a siófoki partnerek a Kajlát kereső kisdiákok számára. Siófokon számos helyen várták kedvezménnyel a gyermekeket és családjaikat, akik pecsételő helyeket is szép számmal találtak.

A tavaszi nehézségek után, a vártnál sokkal szerencsésebben alakult a járvány ellenére is az idei nyári szezon, és egy igen erős július, augusztusi időszakot tudhat maga mögött a város, és a siófoki Tourinform iroda is.