Hírek

Siófok a Social Media 2020 konferencián

Múlt héten a Siófoki Fürdőegylet - Turisztikai Egyesület/Tourinform iroda munkatársai részt vettek az online marketing szakmának szóló Social Media 2020 konferencián, annak érdekében, hogy Siófok marketingkommunikációs stratégiájának kivitelezése során 2020-ban is felkészültek legyünk a témában.

A közösségi média az egyik legjobb értékesítési és márkaépítési felület, de a folyamatosan változó médiahasználati szokások miatt kiemelten fontos, hogy ezekkel a változásokkal lépést tartsunk, és naprakész ismeretekkel felvértezve dolgozzunk Siófok online népszerűsítéséért.

Az egynapos esemény során előadásokat hallhattunk a különböző közösségi média platformokról, online márkaépítésről, tartalomgyártásról, a hirdetési keret leghatékonyabb felhasználásáról, a hirdetések megtérüléséről, a célcsoportok megszólításának sajátosságairól, az X, Y és Z generációk fogyasztói szokásairól, B2B kapcsolatépítésről és persze szakmánk jogi buktatóiról, így például az adatvédelemről is. Az előadásokat a szakma prominens személyiségei, közösségi marketingspecialisták, online marketing tanácsadó cégek vezetői (Liftup Kft., The Underground, Positive Adamsky, MBM Solvers, EAZY Digital, stb.), marketingvezetők (K&H Bank, MMSZ), és a marketing területén is tájékozott szakjogászok tartották, akik mind részletes válaszokat adtak nekünk konkrét, Siófok városmarketingjét érintő kérdéseinkre is.

A konferenciáról naprakész, fontos újdonságokkal és a gyakorlatba azonnal beépíthető, üzleti előnyt hozó ismeretekkel gazdagodva tértünk haza és igyekszünk ezt a tudást a lehető legjobban Siófok előnyére fordítani és bizonyítani, hogy bizony itt kezdődik a Balaton!

További hírek; fontos információk

A facebook.com/hellosiofok oldalon közzétett nyereményjáték szabályzata.

2020 nyara az elmúlt évekhez képest történelmi számokkal vonul majd be a turisztikai ágazat emlékezetébe. Soha nem látott csúcson a belföldi utazók és vendégéjszakák száma, ugyanakkor a fővárosi szálláshelyek továbbra is mélyrepülésben.

Meglepő adatok derültek ki a digitális forgalomfigyelésen alapuló LocSight elemzéséből: egy hónapnál is többet töltött idén a Balatonon a látogatók 28%-a. Természetesen köztük jelentős számban voltak azok, akik saját ingatlannal rendelkeznek a tónál.

Véget ért a szünidő, a nyár folyamán együttesen több száz pecsétet osztottak ki a siófoki partnerek a Kajlát kereső kisdiákok számára. Siófokon számos helyen várták kedvezménnyel a gyermekeket és családjaikat, akik pecsételő helyeket is szép számmal találtak.

A tavaszi nehézségek után, a vártnál sokkal szerencsésebben alakult a járvány ellenére is az idei nyári szezon, és egy igen erős július, augusztusi időszakot tudhat maga mögött a város, és a siófoki Tourinform iroda is.