Hírek

Újabb marketing szakmai elismerés Siófok számára!

November 28-án a Siófoki Fürdőegylet – Turisztikai Egyesület és Tourinform iroda munkatársai a Marketing Diamond Awards díjátadóján vettek részt Budapesten, ahol a marketingkommunikációs szakma legsikeresebb marketing megoldásait értékelte a szakmailag elismert emberekből álló zsűri.

A Marketing Diamond Awards pályázat azért is különleges, mert a marketingtevékenység előkészítését, megvalósítását és eredményességét bemutató pályamunkáinkat a legnagyobb és legsikeresebb magyar marketing ügynökségek és olyan versenyszférában tevékenykedő piacvezető vállalatok vezetői bírálták el, mint a Spar, a Szerencsejáték Zrt., a K&H Bank, a Coca-Cola vagy a Nestlé, ezért az elnyert gyémántok óriási szakmai elismerést jelentenek az Egyesület számára és Siófok marketingkommunikációs stratégiája számára is.

 

A Siófoki Fürdőegylet 6 pályázatot nyújtott be a Magyar Marketing Szövetség által szervezett versenyre, amelyen ezúttal 4 pályázattal sikerült Siófok számára gyémánt díjat hazahozni. Díjazott lett a 2018-as Siófoki Jégkikötő és a Halfesztivál marketingkommunikációs stratégiája, valamint a 2019-es városi marketingkommunikáció alapja, a "Siófoki Élményígéretek" kampány. Gyémánttal jutalmazták a Balatoni Hajózási Zrt.-vel közösen beadott pályázatot is, amely a 2019-es Nemzeti Regatta marketingkommunikációs stratégiáját mutatta be.

 

A rendezvények marketingkommunikációs stratégiáját az esemény alapú aktivációk kategóriában értékelte a zsűri, ahol többek között a releváns célcsoportok személyes bevonását, a személyes márkakontaktus kialakítását, a termékelőnyöket és a pozitív imázs elősegítését vették figyelembe. A "Siófoki Élményígéretek" kampány a tartalommarketing kategóriában indult. A kampányban az év során élményvideókkal és -fotókkal, kreatívokkal és PR cikkekkel céloztuk meg a város célcsoportját, és ösztönöztük őket a Siófokra utazásra online és print felületeken egyaránt. A célcsoport-szegmensek igényeinek pontos meghatározása, a tartalom relevanciája és minősége mind elismerésre került ezzel a díjjal.

 

Köszönjük mindenkinek, aki hozzájárult a nyertes kampányok és rendezvények sikeres és hatékony marketingkommunikációjához! Büszkék vagyunk rá, hogy 2018-ban és 2019-ben is elhoztuk Siófoknak a Marketing Fővárosa címet, és most szakmai fórumon öregbíthettük Siófok hírnevét, és egyre szélesebb körben bizonyíthatjuk, hogy itt kezdődik a Balaton!

További hírek; fontos információk

2020-ban is rengeteg programmal, élménnyel várja a bel- és külföldi turistákat valamint helyi lakosokat Siófok városa. A városi nagyrendezvények, a Kálmán Imre Kulturális Központ, a BRTK Könyvtár, a Kálmán Imre Emlékház, a PLÁZS, a Galerius Élményfürdő és Wellness Központ és a település egyesületeinek rendezvényei kaptak helyet kiadványunkban.

 

Múlt héten a Siófoki Fürdőegylet - Turisztikai Egyesület/Tourinform iroda munkatársai részt vettek az online marketing szakmának szóló Social Media 2020 konferencián, annak érdekében, hogy Siófok marketingkommunikációs stratégiájának kivitelezése során 2020-ban is felkészültek legyünk a témában.

2019-ben ismét rekordot döntött a magyar turizmus a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) adatai alapján, a főbb mutatószámokat vizsgálva túlszárnyaltuk az előző évet. Kiegyensúlyozott külföldi és belföldi vendégforgalom, magas bevételek és dinamikusan emelkedő SZÉP-kártya forgalom jellemezte 2019-ben az ágazatot. A Balaton régió és ezen belül Siófok is nagyon jól teljesített.

Idén már május 30-án, pünkösdkor kinyit a Plázs, így három hónapon át minden hétvégén lesznek zenei programok a siófoki Nagystrandon. Több olyan zenekar és előadó is érkezik 2020-ban a Plázsra, akikkel korábban nem találkozhatott a siófoki közönség.

Közeledik február 14-e, a szerelmesek ünnepe. 2020-ban pedig akár egy egész hétvégén át ünnepelhetjük a Valentin-napot, hiszen február 14. idén péntekre esik. Nézzük, Siófokon milyen Valentin-napi élményekben lehet részünk!