News

Useful information

Újabb marketing szakmai elismerés Siófok számára!

November 28-án a Siófoki Fürdőegylet – Turisztikai Egyesület és Tourinform iroda munkatársai a Marketing Diamond Awards díjátadóján vettek részt Budapesten, ahol a marketingkommunikációs szakma legsikeresebb marketing megoldásait értékelte a szakmailag elismert emberekből álló zsűri.

A Marketing Diamond Awards pályázat azért is különleges, mert a marketingtevékenység előkészítését, megvalósítását és eredményességét bemutató pályamunkáinkat a legnagyobb és legsikeresebb magyar marketing ügynökségek és olyan versenyszférában tevékenykedő piacvezető vállalatok vezetői bírálták el, mint a Spar, a Szerencsejáték Zrt., a K&H Bank, a Coca-Cola vagy a Nestlé, ezért az elnyert gyémántok óriási szakmai elismerést jelentenek az Egyesület számára és Siófok marketingkommunikációs stratégiája számára is.

 

A Siófoki Fürdőegylet 6 pályázatot nyújtott be a Magyar Marketing Szövetség által szervezett versenyre, amelyen ezúttal 4 pályázattal sikerült Siófok számára gyémánt díjat hazahozni. Díjazott lett a 2018-as Siófoki Jégkikötő és a Halfesztivál marketingkommunikációs stratégiája, valamint a 2019-es városi marketingkommunikáció alapja, a "Siófoki Élményígéretek" kampány. Gyémánttal jutalmazták a Balatoni Hajózási Zrt.-vel közösen beadott pályázatot is, amely a 2019-es Nemzeti Regatta marketingkommunikációs stratégiáját mutatta be.

 

A rendezvények marketingkommunikációs stratégiáját az esemény alapú aktivációk kategóriában értékelte a zsűri, ahol többek között a releváns célcsoportok személyes bevonását, a személyes márkakontaktus kialakítását, a termékelőnyöket és a pozitív imázs elősegítését vették figyelembe. A "Siófoki Élményígéretek" kampány a tartalommarketing kategóriában indult. A kampányban az év során élményvideókkal és -fotókkal, kreatívokkal és PR cikkekkel céloztuk meg a város célcsoportját, és ösztönöztük őket a Siófokra utazásra online és print felületeken egyaránt. A célcsoport-szegmensek igényeinek pontos meghatározása, a tartalom relevanciája és minősége mind elismerésre került ezzel a díjjal.

 

Köszönjük mindenkinek, aki hozzájárult a nyertes kampányok és rendezvények sikeres és hatékony marketingkommunikációjához! Büszkék vagyunk rá, hogy 2018-ban és 2019-ben is elhoztuk Siófoknak a Marketing Fővárosa címet, és most szakmai fórumon öregbíthettük Siófok hírnevét, és egyre szélesebb körben bizonyíthatjuk, hogy itt kezdődik a Balaton!

More news, important information

We inform the residents and guests of Siófok that the prologue of Tour de Hongrie international bicycle race will take place on 11th June. A closed circle route will be introduced (shown on the map) to ensure the safety of the race. Periodic traffic restriciton is expected in the area of the route the day before. 

 

June 11th 2019 from 13:00 to 18:30 : full roadblock on the circle route.

Vehicles can not access the route shown on the map in this period. 

On the pass points shown on the map periodic pedestrian crossing will be available.

For more information visit www.siofok.hu

 

 

On 14 August 2018, Tour de Hongrie bicycle race will start from Siófok. Regarding this traffic changes are expected during the day.

With 8 winning applications, the Tourism Association of Siófok has received the following title Marketing Capital for Siófok.

 

Hundreds of children and adults were doing sports in Siófok on May 30, the Challenge Day, which gave the city to third place in the competition.

In 2018, Balaton Hajózási Zrt. Will organize the National Regatta, the National Sailing Club of Hungary Settlement at Siófok on June 9-10. On the occasion of the 50th anniversary of Siófok's birth, 50 settlements will be hosted by the organizers - says BAHART in his statement.