Hírek

Újabb marketing szakmai elismerés Siófok számára!

November 28-án a Siófoki Fürdőegylet – Turisztikai Egyesület és Tourinform iroda munkatársai a Marketing Diamond Awards díjátadóján vettek részt Budapesten, ahol a marketingkommunikációs szakma legsikeresebb marketing megoldásait értékelte a szakmailag elismert emberekből álló zsűri.

A Marketing Diamond Awards pályázat azért is különleges, mert a marketingtevékenység előkészítését, megvalósítását és eredményességét bemutató pályamunkáinkat a legnagyobb és legsikeresebb magyar marketing ügynökségek és olyan versenyszférában tevékenykedő piacvezető vállalatok vezetői bírálták el, mint a Spar, a Szerencsejáték Zrt., a K&H Bank, a Coca-Cola vagy a Nestlé, ezért az elnyert gyémántok óriási szakmai elismerést jelentenek az Egyesület számára és Siófok marketingkommunikációs stratégiája számára is.

 

A Siófoki Fürdőegylet 6 pályázatot nyújtott be a Magyar Marketing Szövetség által szervezett versenyre, amelyen ezúttal 4 pályázattal sikerült Siófok számára gyémánt díjat hazahozni. Díjazott lett a 2018-as Siófoki Jégkikötő és a Halfesztivál marketingkommunikációs stratégiája, valamint a 2019-es városi marketingkommunikáció alapja, a "Siófoki Élményígéretek" kampány. Gyémánttal jutalmazták a Balatoni Hajózási Zrt.-vel közösen beadott pályázatot is, amely a 2019-es Nemzeti Regatta marketingkommunikációs stratégiáját mutatta be.

 

A rendezvények marketingkommunikációs stratégiáját az esemény alapú aktivációk kategóriában értékelte a zsűri, ahol többek között a releváns célcsoportok személyes bevonását, a személyes márkakontaktus kialakítását, a termékelőnyöket és a pozitív imázs elősegítését vették figyelembe. A "Siófoki Élményígéretek" kampány a tartalommarketing kategóriában indult. A kampányban az év során élményvideókkal és -fotókkal, kreatívokkal és PR cikkekkel céloztuk meg a város célcsoportját, és ösztönöztük őket a Siófokra utazásra online és print felületeken egyaránt. A célcsoport-szegmensek igényeinek pontos meghatározása, a tartalom relevanciája és minősége mind elismerésre került ezzel a díjjal.

 

Köszönjük mindenkinek, aki hozzájárult a nyertes kampányok és rendezvények sikeres és hatékony marketingkommunikációjához! Büszkék vagyunk rá, hogy 2018-ban és 2019-ben is elhoztuk Siófoknak a Marketing Fővárosa címet, és most szakmai fórumon öregbíthettük Siófok hírnevét, és egyre szélesebb körben bizonyíthatjuk, hogy itt kezdődik a Balaton!

További hírek; fontos információk

Bár tavasszal ezt még gondolni sem mertük, júliusra enyhült a járvány okozta helyzet, és végre lesz lehetőségünk kikapcsolódni az üdítő siófoki nyári programoknak köszönhetően. A Kálmán Imre Kulturális Központ, a Könyvtár és a Kálmán Imre Emlékház, a SzínPart, a PLÁZS, a Siófoki Kajak-Kenu Sportegyesület, a Balatoni Hajózás és minden egyes turisztikai szereplő azért dolgozik, hogy minél eseménydúsabb legyen a siófoki nyár 2020-ban is, a várostól megszokott, minden korosztályt megszólító kínálattal.

A Magyar Turisztikai Ügynökség tavalyi nagysikerű kampányának köszönhetően idén is útra kel Kajla, a magyar vizslakölyök, hogy a nyári szünet idejére kalandokkal szórakoztassa az iskolás diákokat és az ország rejtett kincseinek felfedezésre csábítsa az egész családot.

A Siófoki Önkormányzati Hivatal tájékoztatja a Siófokon tartózkodó vendégeket és lakosságot, hogy 2020. július 13-án és 14-én földi szúnyoggyérítés lesz a napnyugta utáni órákban a vasútvonallal és a Balaton-parttal határolt területen, valamint a Sóstói városrészben. Rossz idő esetén a védekezés július 15-én és 16-án fog megtörténni a napnyugta utáni órákban.

Ezerarcú Siófok rovatunk legújabb részében a Nagystrand kihagyhatatlan látnivalójáról, a Siófoki Óriáskerékről beszélgettünk Horváth Mihálynéval, aki férjével közösen álmodta meg az 50 méter magas magyar gyártmányú „gyémántkereket”. Az Óriáskerék sokak kedvence a siófoki nyárban, kicsik és nagyok, a nappali panoráma és a lenyűgöző naplemente miatt egyaránt rajonganak érte!

A facebook.com/hellosiofok oldalon közzétett nyereményjáték szabályzata.