Hírek

2019-ben is Siófok a Marketing Fővárosa

A Siófoki Fürdőegylet – Turisztikai Egyesület tizenkettő pályázati anyagát díjazta Városmarketing Gyémánttal a Magyar Marketing Szövetség az Országos Városmarketing pályázaton, mellyel immáron második alkalommal, 2019-ben is Siófok vihette haza a Marketing Fővárosa címet.

A pályázat célja, hogy felhívja a figyelmet a városmarketing és marketingkommunikáció fontosságára a települések életében, ezzel hozzájáruljon a szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, és elismerje az országban kivitelezett legjobb szakmai megoldásokat. Az idei évben 123 pályázati anyag érkezett a Magyar Marketing Szövetség szakmai zsűrije elé, melyből a Siófoki Fürdőegylet – Turisztikai Egyesület és Tourinform iroda csapata 12 db pályázattal Gyémánt minősítést szerzett Siófok városának. Ezzel mindamellett, hogy 2018 után 2019-ben is Siófok nyerte el a Marketing Fővárosa címet, az 5 éves összesítő gyémántranglistán az előkelő 2. helyre is felkerült a város.

A 12 nyertes pályázat a különleges, 2018-as jubileumi év marketingkommunikációs tevékenységét részletezte, és a győzelemben a marketingkommunikációért felelős Siófoki Fürdőegylet munkája mellett természetesen nagy szerepe van a helyi turisztikai szereplők, civil szervezetek és intézmények munkásságának is. Az elismert pályaművek között volt a III. Húsvéti Nyuladalom, az októberi Halfesztivál, a novemberi Libadalom, a Városnap és a Siófok50 Születésnapi Party, valamint a Balatoni Hajózási Zrt. nagysikerű és színvonalas eseménye, a Nemzeti Regatta rendezvények marketingkommunikációja. A Siófok50 – Itt kezdődik a Balaton! külső kommunikációs megoldás és a Siófok50 jubileumi arculat is 1-1 gyémánttal gazdagította Siófok városát. A Siófoki Fürdőegylet – Turisztikai Egyesület belső kommunikációs megoldásait valamint arculatának megújítását is városmarketing gyémánttal értékelte a zsűri. A városfejlesztési projektek marketing programja kategóriában gyémánt minősítést szerzett a Siófoki Jégkikötő – Téli varázslat a parton marketingkommunikációs kampánya is, a városmárka, városimázs építő nem-marketing teljesítmények között pedig a Siófok, Kálmán Imre otthona és a Gasztrofarsang – Busók a jégen! című pályázatokat is gyémánttal ismerték el.

Óriási öröm ez Siófoknak, hiszen így 2019-ben Somogy megye számára is hazahozhatták a Marketingaktív megye címet. „A Marketing Fővárosa cím elnyerésével hatalmas megtiszteltetés ért minket, hiszen ez egy óriási elismerés a Magyar Marketing Szövetség szakmai zsűrijétől. Ezzel learathattuk 2018-as kemény munkánk gyümölcsét, és bebizonyítottuk, hogy az egységes, integrált marketingkommunikáció elengedhetetlen része Siófok turisztikai koncepciójának. Ezúton is köszönjük a helyi turisztikai szereplők, intézmények és a sok aktív civil szervezet munkáját, és persze köszönjük minden siófokinak is az együttműködést, hiszen a közös munka nélkül ez nem sikerülhetett volna! Együtt ismét bebizonyítottuk, hogy Siófokon kezdődik a Balaton!” – mondta Stadler-Szentpéteri Ildikó, a város marketingkommunikációjáért felelős Siófoki Fürdőegylet – Turisztikai Egyesület és Tourinform iroda vezetője.

További hírek; fontos információk

Bár tavasszal ezt még gondolni sem mertük, júliusra enyhült a járvány okozta helyzet, és végre lesz lehetőségünk kikapcsolódni az üdítő siófoki nyári programoknak köszönhetően. A Kálmán Imre Kulturális Központ, a Könyvtár és a Kálmán Imre Emlékház, a SzínPart, a PLÁZS, a Siófoki Kajak-Kenu Sportegyesület, a Balatoni Hajózás és minden egyes turisztikai szereplő azért dolgozik, hogy minél eseménydúsabb legyen a siófoki nyár 2020-ban is, a várostól megszokott, minden korosztályt megszólító kínálattal.

A Magyar Turisztikai Ügynökség tavalyi nagysikerű kampányának köszönhetően idén is útra kel Kajla, a magyar vizslakölyök, hogy a nyári szünet idejére kalandokkal szórakoztassa az iskolás diákokat és az ország rejtett kincseinek felfedezésre csábítsa az egész családot.

A Siófoki Önkormányzati Hivatal tájékoztatja a Siófokon tartózkodó vendégeket és lakosságot, hogy 2020. július 13-án és 14-én földi szúnyoggyérítés lesz a napnyugta utáni órákban a vasútvonallal és a Balaton-parttal határolt területen, valamint a Sóstói városrészben. Rossz idő esetén a védekezés július 15-én és 16-án fog megtörténni a napnyugta utáni órákban.

Ezerarcú Siófok rovatunk legújabb részében a Nagystrand kihagyhatatlan látnivalójáról, a Siófoki Óriáskerékről beszélgettünk Horváth Mihálynéval, aki férjével közösen álmodta meg az 50 méter magas magyar gyártmányú „gyémántkereket”. Az Óriáskerék sokak kedvence a siófoki nyárban, kicsik és nagyok, a nappali panoráma és a lenyűgöző naplemente miatt egyaránt rajonganak érte!

A facebook.com/hellosiofok oldalon közzétett nyereményjáték szabályzata.