Hírek

2019-ben is Siófok a Marketing Fővárosa

A Siófoki Fürdőegylet – Turisztikai Egyesület tizenkettő pályázati anyagát díjazta Városmarketing Gyémánttal a Magyar Marketing Szövetség az Országos Városmarketing pályázaton, mellyel immáron második alkalommal, 2019-ben is Siófok vihette haza a Marketing Fővárosa címet.

A pályázat célja, hogy felhívja a figyelmet a városmarketing és marketingkommunikáció fontosságára a települések életében, ezzel hozzájáruljon a szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, és elismerje az országban kivitelezett legjobb szakmai megoldásokat. Az idei évben 123 pályázati anyag érkezett a Magyar Marketing Szövetség szakmai zsűrije elé, melyből a Siófoki Fürdőegylet – Turisztikai Egyesület és Tourinform iroda csapata 12 db pályázattal Gyémánt minősítést szerzett Siófok városának. Ezzel mindamellett, hogy 2018 után 2019-ben is Siófok nyerte el a Marketing Fővárosa címet, az 5 éves összesítő gyémántranglistán az előkelő 2. helyre is felkerült a város.

A 12 nyertes pályázat a különleges, 2018-as jubileumi év marketingkommunikációs tevékenységét részletezte, és a győzelemben a marketingkommunikációért felelős Siófoki Fürdőegylet munkája mellett természetesen nagy szerepe van a helyi turisztikai szereplők, civil szervezetek és intézmények munkásságának is. Az elismert pályaművek között volt a III. Húsvéti Nyuladalom, az októberi Halfesztivál, a novemberi Libadalom, a Városnap és a Siófok50 Születésnapi Party, valamint a Balatoni Hajózási Zrt. nagysikerű és színvonalas eseménye, a Nemzeti Regatta rendezvények marketingkommunikációja. A Siófok50 – Itt kezdődik a Balaton! külső kommunikációs megoldás és a Siófok50 jubileumi arculat is 1-1 gyémánttal gazdagította Siófok városát. A Siófoki Fürdőegylet – Turisztikai Egyesület belső kommunikációs megoldásait valamint arculatának megújítását is városmarketing gyémánttal értékelte a zsűri. A városfejlesztési projektek marketing programja kategóriában gyémánt minősítést szerzett a Siófoki Jégkikötő – Téli varázslat a parton marketingkommunikációs kampánya is, a városmárka, városimázs építő nem-marketing teljesítmények között pedig a Siófok, Kálmán Imre otthona és a Gasztrofarsang – Busók a jégen! című pályázatokat is gyémánttal ismerték el.

Óriási öröm ez Siófoknak, hiszen így 2019-ben Somogy megye számára is hazahozhatták a Marketingaktív megye címet. „A Marketing Fővárosa cím elnyerésével hatalmas megtiszteltetés ért minket, hiszen ez egy óriási elismerés a Magyar Marketing Szövetség szakmai zsűrijétől. Ezzel learathattuk 2018-as kemény munkánk gyümölcsét, és bebizonyítottuk, hogy az egységes, integrált marketingkommunikáció elengedhetetlen része Siófok turisztikai koncepciójának. Ezúton is köszönjük a helyi turisztikai szereplők, intézmények és a sok aktív civil szervezet munkáját, és persze köszönjük minden siófokinak is az együttműködést, hiszen a közös munka nélkül ez nem sikerülhetett volna! Együtt ismét bebizonyítottuk, hogy Siófokon kezdődik a Balaton!” – mondta Stadler-Szentpéteri Ildikó, a város marketingkommunikációjáért felelős Siófoki Fürdőegylet – Turisztikai Egyesület és Tourinform iroda vezetője.

További hírek; fontos információk

Siófok évről-évre egyre több programmal várja nyáron a családokat. A Balatonhoz kapcsolódó élmények mellett, mint a Minimax Gyerekhajó, a Bebó Aquapark vagy a felújított strandok, kifejezetten a gyerekeknek szóló, tartalmas kikapcsolódást jelentő programokról is gondoskodik a város. Gyerekkoncertek, filmvetítések és bábelőadások is várják a kicsiket és a nagyobbakat a vakáció alatt Siófokon.

A Tourinform iroda Csapata azon dolgozik, hogy a siófoki élmények tökéletesek legyenek mind az idelátogatók, mind a Siófokon és a környéken élők számára. Ezért készült el az alábbi kérdőíves kutatás is, melynek célja megtudni, mi a benyomásotok Siófokról, mi az amin változtatnátok, mit hiányoltok, mit szerettek, mivel töltöttétek az időtöket a városban amikor itt jártatok, honnan tájékozódtatok a programokról stb.

Köszönjük, hogy segítitek a kutatást válaszaitokkal és egy megosztással!

Mára már a legnagyobb hazai dixieland fesztivál, de 16 évvel ezelőtt jóval szerényebb körülmények között indult útjára a siófoki New Orleans Jazz Fesztivál. Akkor még egyetlen nap alatt tartották a koncerteket, mára azonban hagyománnyá vált, hogy négy nap alatt nyolc különböző zenekar lép fel az ingyenes fesztiválon, amelyet a jazz műfaj egy különleges stílusának, a dixielandnek vagy más néven new orleansi jazznek szenteltek. Idén július 11-14. között rendezik meg a New Orleans Jazz Fesztivált Siófok Fő terén.

Siófokon átadásra kerültek a felújított szabadstrandok, a rengeteg fejlesztésnek köszönhetően 21. századi körülmények várják a pihenni vágyókat. A felújított ezüstparti és aranyparti szakaszok megújult állapotukban sem lesznek fizetősek, továbbra is ingyenes strandként várják mind a helyi mind az idelátogató strandolókat.

Két különleges fesztivállal, a New Orleans Jazz Fesztivállal és a Bor- és Fröccsfesztivállal, szabadtéri színházi előadásokkal, illetve számos ingyenes kulturális programmal érkezik a július Siófokra. Legyen szó irodalomról, zenéről vagy táncról, mindenkit tartalmas kulturális élménnyel vár Siófok. A PLÁZS-on pedig egymást érik a legnépszerűbb könnyűzenei előadók koncertjei. Fellép többek között Majka&Király Viktor, Ákos és a Neoton Família is.